最新消息

蜂蠟保鮮布製作

beeswax-food-wrap-workshop當口罩成為我哋嘅必需品,每日出街都要戴上即棄口罩,真喺覺得好對地球唔住,故此,喺日常生活中我哋更加要減少使用即棄用品,唔好比個塑膠問題推向新高峰。

買外賣嗰陣要自備餐盒,亦可以用蜂蠟保鮮布包三文治、飯糰、麵包蛋糕及水果等等,仲可以用嚟包餐具同鋼飲管。於今個Sunny Living Week, 導師會教大家用棉布同蜂蠟,製作可重用嘅蜂蠟保鮮布減少使用即棄保鮮紙及膠袋,抗疫不忘環保!

日期7/10/2019 (Wed)
時間  : 6:30-8:00pm

註:

  1. 活動將以zoom進行,於活動開始前3天,參加者將會收到活動的連結。
  2. 參加者須自備熨斗。
  3. 每位同學將會製作2塊蜂蠟保鮮布(26 x 26cm 及 33 x 33cm)。
  4. 製作蜂蠟保鮮布的材料包會以平郵寄至同學家中(只限香港地址),同學若身處香港境外的地方可於中大恢復面對面授課後到書院院務室取回材料包。

報名 : https://cloud.itsc.cuhk.edu.hk/webform/view.php?id=10125437
截止報名日期 : 20/9/2020

查詢 : Miss Phoebe Wu (phoebewu@cuhk.edu.hk / 3943 3988)